Kundeservice: 70 21 10 84
Gratis fragt og gratis retur*

Kundeservice

Hvilket område har du et spørgsmål om?







Bestilling

Start med at logge ind eller oprette dig som bruger.
Derefter kan der vælges varer der kan kommes i kurven.
Når du er klar til betaling klikkes på kurven og herfra skal bare følges de 5 step mod godkendt ordre.
1. Step - Kurv: Her skal du tjekke om de valgte varer er korrekte, se på størrelse, farve, stk. etc.
2. Step – Leveringsoplysninger: Tjek at adressen er korrekt og at din email adresse er korrekt, og evt. vælg en anden adresse som pakken skal leveres til. Fx Firmaadresse.
Det er også her du finder et kommentarfelt hvis noget skal noteres på ordren.
3. Step – Forsendelsesform: Her vælger du om pakken skal sendes privat, til erhverv, som gave etc. Følg anvisningerne
4. Step – Godkend; tjek at varer og adresse samt forsendelsesform er korrekt og tryk godkend
5. Step – Betaling, indtast kort nr (det nr. der står på forsiden af betalingskortet) samt kontrol cifre og udløbsdato
Hvis alt er udført korrekt gennemføres ordren og du vil herefter modtage en ordrebekræftelse til din email
Vi kan til en vis grad ændre i ordren. Ved forkert størrelse eller farve er det ikke noget problem hvis den nye ønskede vare er på lager og har samme pris.

Derimod kan vi ikke ændre til varer der koster mere eller tilføje varer til en ordre så ordrens samlede beløb bliver større. Dette skyldes, at der ikke kan hæves et større beløb end det reserverede beløb på betalingskortet.

Typisk vil vi finde en løsning hvor der oprettes en ny ordre, der bare sendes sammen med den første ordre.

Vi vil så ændre ordren til, at der kun betales fragt én gang, hvis ordren sendes samlet.

I alle tilfælde skal vi kontaktes, så vi kan aftale nærmere.

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse er din ordre ikke gået igennem eller også har du opgivet forkert mailadresse.
I nogle tilfælde kan vores ordrebekræftelse dog være endt i dit spam-filter.

Kontakt os venligst, så kan vi se om ordren er gået igennem
Du kan få tilsendt dit kodeord på mail.

Hvis mailen du modtager er tom, skyldes det at du ikke har et kodeord.

Hvis du stadig ikke kan få log ind til at fungere, kan du kontakte os, og vi vil oprette et nyt midlertidigt password. Det kan du selv ændre efterfølgende

Levering

Vi anbefaler at man altid kontrollerer pakken ved modtagelse enten privat, på firmaadresse, pakkeshoppen eller på posthuset.
Vores pakker er altid forseglet med tape og hvis dette har været brudt eller lign. skal der reklameres til den instans der har stået for leverancen straks.
Hvis det ikke ser ud til at pakken har været brudt skal du kontakte os, eventuelt med foto af pakke og indhold, så vil vi se på sagen.
Du skal straks ved modtagelsen rette henvendelse til den instans, som har stået for leverancen (f.eks. Post Danmark)

Hvis dette ikke er gjort med det samme, skal du kontakte fx GLS eller Post Danmark for at høre hvorledes du skal forholde dig.
Det kan vi desværre ikke.
Men hvis pakken er taget ud af Danmark, til et land uden for EU, så kan man få Told & Skat til at stemple fakturaen ved udrejse, og så skal denne bare fremsendes til os. Så har vi dokumentation for at det er taget ud af landet og så kan vi kreditere pengene for momsen.
Vi leverer kun til danske leveringsadresser. Hvis du som EU-borger uden bopæl i Danmark gerne vil bestille på lace.dk, så skal du blot selv afhente pakken hos en GLS-pakkeshop i Danmark.

Vi leverer til Sverige m.v. via Lace.eu

Se fragtpriserne her
Vi leverer p.t ikke til Norge, Grønland og Færøerne
Du kan se de nuværende priser for forsendelsen her: leveringsomkostninger
Du er velkommen til -- i ordrens kommentarfelt -- at give os besked om, at ordren skal leveres indenfor en bestemt tid.

Vi sender med GLS og Post Danmark og de fleste får deres pakker leveret dagen efter afsendelse.
Du kan skrive i kommentarfeltet på ordren, at varen senest skal sendes inden en bestemt dato og vi vil kontakte dig hvis dette IKKE kan lade sig gøre.
Hvis det ikke kan lade sig gøre annullerer vi selvfølgelig ordren.
1-2 hverdage i Danmark.
4-5 hverdage i udlandet.
Leveringstiden står på de enkelte varer på hjemmesiden. Kontakt os endelig ved spørgsmål.

Betaling

I web-shoppen kan der betales med følgende:

- Dankort, Visa/Dankort.
- Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron og JCB
- Mobilepay
Pengene er kun reserveret på betalingskortet indtil vi hæver pengene for ordren.

Hvis en vare er udsolgt på ordren, men de øvrige varer stadig ønskes, ændres det samlede faktura beløb og der hæves et mindre beløb.
I særlige tilfælde har vi mulighed for at lave ordre via bankoverførsel. Kontakt os for at aftale nærmere.
Bankoverførsel: Nordea: 2211-6878346082 - angiv dit fakturanr. og navn

Varer

Vi udbetaler ikke differencen på tidligere solgte varer som nu er nedsat.

Hvis du dog mener at der er tale om en fejl-pris på ordren eller lignende er du velkommen til at kontakte os.
Vi har lagerstatus på hjemmesiden, så hvis varen lyser rød kan den som udgangspunkt ikke bestilles hjem. Hvis varen derimod er gul er varen en basisvare der kan bestilles hjem.
Ved nye varer er i dog velkommen til at kontakte os for at høre om der er mulighed for at få mere hjem, selvom den lyser rød på hjemmesiden. Vi kan være heldige at leverandøren stadig har mere på lager.
Vi har flere artikler om pleje af produkter, herunder undertøj og badetøj, via dette link
https://www.lace.dk/product-care-guides

Følg vores størrelses vejledning her på hjemmesiden via dette link
https://www.lace.dk/guide

Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os via mail eller per telefon eller aftale en tid til SKYPE.

Retur

Du har 14 dages returret fra modtagelse af varerne. Husk at sende en returseddel med.

Pengene vil inden for 7 hverdage blive krediteret.

Når pengene er krediteret får du automatisk en email.
Kontakt os og vi vil undersøge sagen.
Du modtager en returlabel med i pakken, som er adresseret til os. Og ellers er adressen:
LACE A/S
Postboks 3
6330 Padborg
Danmark
Fejl kan ske og det beklager vi. Kontakt os og vi vil følge op på sagen.
Af sikkerhedsmæssige årsager tilbagefører vi kun pengene til betalingskortet der har betalt for ordren.
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse service@lace.dk

Nyhedsmail

Klik på dette link for at tilmelde dig vores nyhedsmail
Hvis du fortsat får tilsendt vores nyhedsmail efter at have afmeldt dig, så tjek en ekstra gang om det er rette e-mail adresse, som du framelder. Måske har du flere e-mailadresser.
Ellers kontakt os.

Kontakt

Den hurtigste måde at komme i kontakt med os, er ved at sende en mail til:
service@lace.dk
Vi besvarer e-mails inden for 24 timer på hverdage.

Du kan også kontakte os på service telefon: 70 21 10 84:
Mandag til Fredag 9:00 til 12:00

Hvis den danske kundeservice er optaget, så er du også velkommen til at ringe til den internationale kundeservice på +49 461 168 3060 (på tysk eller engelsk).
Mandag til Fredag 9:00 til 12:00


Hvis telefonen går på telefonsvarer, er du velkommen til at lægge en besked.
Du bedes venligst oplyse følgende:
-Navn
-Telefon nr.
-Fakturanr.- hvis du har spørgsmål ang. din ordre.
-Samt eventuelt hvad din forespørgsel drejer sig om
Så vil vi ringe dig op inden for 24 timer på hverdage.
Hvis du ringer efter kl. 12 fredag, vil vi dog først vende tilbage den følgende mandag.

Du kan også besøge os i vores Showroom i Flensborg (midlertidigt lukket pga Corona).
Det er muligt at få en tid onsdag og torsdag
Det er vigtigt, at du aftaler en tid med vores kundeservice.


Retur varer, tilgodebeviser og gavekort sendes til:
LACE A/S
Postboks 3
6330 Padborg
Danmark